torsdag 11 december 2008

OPK BRASIL. Jag gillart.

Gott att vara opk ibland. Gott att alla ar uberkristna men ubersexiga. bade kilar o tjejer. killarna ar grymma pa att dansa och tjejerna tar for sig som fan!!! gottigt. nar vi var ute sa snackade en jag hangde med en tjej, efter 20 min tog hon honom mellan benen o fragade honom om han var bog eller blyg. I LOVE!


Det ar dock jobbigt nar folk ifragasatter mig for att jag reser sjalv, och det nar jag har pojkvan! Det tykcer det ar konstigt att han tillater mig aka omkring sa har...da langtar jag tillbaks till pk sverige igen.

om elva dagar aker jag hem. kanns som det gatt fort det har. men samtidigt kanns det som det var ett ar sen jag lamnade suecia och ett halvar sen jag var i argentina.

jag langtar till min kille, familj och kompisar. for ni ar bast!

5 kommentarer:

Anonym sa...

du e ocksa bast, punani!

nu kan jag ga utan kryckor igen!

jebus jebus.

jag gar in pa din blogg ungefar 6ggr om dagen och ba hoppaz att den dar hoe:n har skrivit.

slapp inna di face!

Eqqus Caballus sa...

vilken hoe?

Anonym sa...

Haha, vem tror du???? ;)

Anonym sa...

ja men DU saklart!

alltsa att du ska ha uppdaterat din blogg, i have ZERO life och gar in pa bloggen 6ggr om dagen typ.

kyss

Anonym sa...

fattaru nu?

det ska vara citationstecken runt "ba hoppaz..

hahaha, situationstecken!