torsdag 4 oktober 2007

Välkommen till Malmö




Helgen skall spenderas i Malmö! Jag är fett pepp! Ska träffa Åsa, en amiga från Barcelona....henne har jag inte träffat på 2,5 år så det blir spännande.

Men anledningen till att jag bestämde mig för att åka ner från första början är för att Jorge kommer! Han och folk från hans crew ska spela med Fenam i Malmö på fredag blir det på Metro och på lördag blir det Mission....kommer bli fett soft! Tecno minimal för hela slanten. I love it! Jag hoppas de har packat sina kappsäckar me godsaker! Check it out: http://www.myspace.com/fanfarrosa

Sne blir det sorgligt för de åker tillbaks till mexiko igen och jag vet inte när jag komemr se dem igen, men den dagen den sorgen!

Yes varje gång jag lämnar den här sunkiga staden känner jag mig så varm och upprymd. Det är inte så svårt egentligen.

Någon mer som ska me till malmö eller?

Inga kommentarer: