tisdag 2 oktober 2007

miss you




I miss you mi amor.

Idag fick jag ett fint telefonsamtal. Han hade visst gått miste om den där diskussionen om att göra slut. Tyvärr är båda vi alldeles för själviska för att vara ihop. Jag vill göra mitt och han sitt. Kompromisserna finns inte riktigt och det går bara inte att ha distans för alltid.

När viär tillsammans så känns det perfecto. Men sedan jag kom tillbaks till Sverige blir det en annan grej. när ingen vet om vart man varit med om, eller fattar nånting eller bryr sig eller tar det seriöst överhuvudtaget är det svårt att själv övertala sig att det kommer funka.

kanske i framtiden. men det är det här som är så jävla surt. att jag är trött på att knulla runt, är inte pepp på det och alla svenska killar är fjantiga fjollor typ.

1 kommentar:

Sofia & Petter sa...

i agree!
svenska killar är kanske inte tiptop.
och jag vill inte heller knulla runt.men det är ju svårt att knulla på distans helt klart.
man får dansa istället. botemedlet mot allt, jag lovar det dövar!
pusspuss