måndag 5 maj 2008

Finaste vännen


Åh för en timme sen satt jag och läste sms på busshållsplatsen och kom och tänka på hur längesen det var vi pratade, jag och JW. När jag kom hem hittade jag ett fint litet paket i brevlådan....från min käresta. Jag blev så glad! Det måste ju verkligen vara det roligaste och bästa som finns på hela jorden. Att få presenter lite hipp som happ av en av de finaste människorna på jorden...är inte det världens bästa känsla?

Nu kommer jag aldrig känna mig ensam, nu har jag alltid tio fingerdockor att leka med. men JW kom hem snart, vi kommer ha världens finaste sommar!



I helgen var jag och dansade till diplos rytmer, men det känns inte lika viktigt just nu. Dessutom saknades ju Afro. Kom hem du med! Inte den tonen!

2 kommentarer:

tova sa...

jag såg att du eller simon hade fått paket idag när jag väntade på hissen! blev asnyfiken. på onsdag är det 25 grader varmt och grillning på studentvägen!

Anonym sa...

HEy hey sugah!
Vi måste snacka snart, innan priserna blir för dyra!!! Det skulle vara fett med kul om du kunde komma några dar till Porto eller Lissabon, vad som nu pssar bäst. Har massa plugg nu, men försöker ringa nån kväll iveckan. puss puss hjärtat, jag saknar dig